יום ראשון, 5 בפברואר 2012

מאיר וקנין - אנטראקטיב כותב על דיוור אלקטרוני


דיוור אלקטרוני

הביטוי דיוור אלקטרוני היה זר לרובנו עד לפני לא הרבה שנים. זה התחיל מהביטוי דיוור ישיר, שאז רק מתי מעט ידעו מה פירושו, ובכלל ברוב המקרים דובר בדיוור באמצעות דואר ישראל, ורק בשנים האחרונות התפתח למקום בו הוא נמצא היום.
דיוור אלקטרוני הוא ללא ספק אחד הכלים השיווקיים רבי העוצמה ביותר שיש בנמצא. מדובר בכלי, שאם משתמשים בו נכון, עשוי לענות על כמה וכמה צרכים עסקיים ושיווקיים:
א.      שימור לקוחות באמצעות דיוור אלקטרוני – הנושא של מועדון לקוחות כבר מזמן לא מהווה את מנת חלקן של החברות הגדולות, וכל עסק קטן עם 100 לקוחות יכול לפתוח מועדון לקוחות ובאמצעות דיוור אלקטרוני ליצור מערכת יחסים שתשמר אותם לאורך זמן ותגדיל את שביעות רצונם במידה כזו שהם עצמם עשויים להוות מקור לגדילת מאגר הלקוחות של העסק.

ליתרונות נוספים והמשך קריאת המאמר על ידי מאיר וקנין - אנטראקטיב לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה